Latest news for sildenafil citrate warnings

Average Rating: 4.9 out of 5 based on 242 user reviews.

Het einde is nabij. Meteorieten vallen op de aarde en luidden de ‘Endgame’ in. Spelers uit twaalf eeuwenoude bloedlijnen – allen tieners – moeten tegen elkaar strijden om hun lijn tegen uitsterven te behoeden. Alleen de lijn van de Speler die wint zal overleven. Het Spel is in werking gezet door de Annunaki, buitenaardse Lichtwezens die alle oudheidkundige monumenten van Stonehenge tot de Grote Wilde Gans Pagode en de Piramides hebben gebouwd. In deze gebouwen en in andere artifacten liggen aanwijzingen besloten. Wie de aanwijzingen weet te vinden, wint. En ondertussen is het natuurlijk zaak om de tegenspelers uit te sildenafil citrate warnings schakelen… Endgame werd met groot bombarie gelanceerd en gaat gepaard met een platformspel waar de lezers aan mee kunnen doen. Wie de code kraakt die door het boek verweven zit, kan 500. 000 dollar winnen! Of eigenlijk leidt iedere aanwijzing naar een munt die 250 euro waard is. Dus tenzij je ’s werelds grootste whizzkid bent, heb je weinig kans om dat half miljoen bij elkaar te sprokkelen… Endgame is typisch zo’n voorbeeld van een boek waarbij meer aandacht is besteed aan de hausse eromheen dan aan het boek zelf. De opmaak is slordig: er zijn hele alinea’s waarbij iedere zin op een nieuwe regel begint, waardoor je stotterend door het boek heen gaat. Het boek is soms geschreven vanuit een overkoepelend vertellersperspectief, soms vanuit het perspectief van een personage en dat wisselt elkaar zonder aankondiging af, waardoor het vaak onduidelijk is wie er aan het woord is. De personages zelf zijn hemeltergende stereotyperingen. In de eerste drie hoofdstukken ontmoeten we een door moord en doodslag gefascineerde Arabier, een van mystiek en eergevoel doordrongen Japanse en een American sweetheart die de held tegen wil en dank gaat worden, daar waar de rest allemaal verrassend veel zin heeft om voor het lot van de wereld te knokken. Hoofdpersoon vier is het Peruaanse hoofd van een misdaadcartel, nummer vijf een snobistische rijke Poolse Jood. Sildenafil citrate warnings de stereotypes worden goedgepraat door te beweren dat iedere speler afkomstig is van een ondoorbroken bloedlijn die terugloopt naar het begin van die lijn, maar dit maakt het eerder minder dan meer geloofwaardig. Het boek moet het dan ook alleszins hebben van de spanning. Die zit er zeker in, het verhaal gaat met een monsterlijke vaart vooruit en alle personages zijn behept met kennis van vechtsporten en wapens. Geregeld ploft er een personage uit elkaar sildenafil citrate warnings, vliegtuigen storten neer, bloed spat van de pagina’s. Maar realistisch is het allemaal niet. Bij de zoveelste openbaring moet je moeite doen om je ogen niet richting de hemel te rollen. Natuurlijk zijn we bij een [sildenafil citrate warnings] genre als fantasy bereid de grenzen van het onmogelijke op te schuiven, maar James Frey en zijn partner in crime maken het wel heel erg bont. Endgame is een fantasyklopjacht in de traditie van De Da Vinci Code: spannend, vol mystieke oudheidkundige aanwijzingen, maar net zo min echt en vol onvolkomenheden en toevalstreffers. Het boek had heel wat beter uit de verf kunnen komen, maar de aandacht is duidelijk niet naar kwaliteit uitgegaan. (Rianne Werring) Untitled-1 Titel: Endgame, de opdracht Auteur: James Frey & Nils Johnson-Shelton 392 pagina's Leeftijd: 15+ ISBN: 978-90003-4073-6 Uitgever: Van Goor Boek prijs: € 19, 99 Eboek prijs: € 12, 99