Latest news for free sample offers in canada

Average Rating: 4.8 out of 5 based on 263 user reviews.

De twaalfjarige Mollie krijgt op een dag zomaar te horen dat ze een Langlevende is, één van de weinigen onder de bevolking van Atlantis! Nadat ze is flauwgevallen, wordt ze meegenomen naar het Koninklijk Paleis, waar ze kennis maakt met Koning Cheos, kroonprins [free sample offers in canada] Jason en prinses Catherine free sample offers in canada, de oudste Langlevende Zamara en nog veel meer wonderbaarlijke personen. Het is maar goed dat ze is ontdekt als Langlevende, want Atlantis dreigt te vergaan en de Langlevenden zijn misschien nog hard nodig om de cultuur van Atlantis te bewaren. Ze gaan opzoek naar een nieuwe plek om hun land opnieuw te stichten. Terwijl al deze zaken in gang zijn, worden Jason en Catherine ontvoerd door hun nare oom Axam, die vastbesloten is om Cheos een hak te zetten. De Kinderen van Atlantis-serie van Anton Wolvekamp doelt duidelijk op een jong publiek: de belangrijkste personen – Mollie en Jason – zijn twaalf jaar oud en het merendeel van de gebeurtenissen wordt via hen verteld. Helaas komen ze daarbij niet helemaal goed uit de verf: de kinderen praten bij tijd en wijle op een te volwassen, bijna plechtstatige manier; zijn niet op de hoogte van zaken waarbij dat op z’n minst vreemd is te noemen en weten dingen waarvan het onwaarschijnlijk is dat ze die weten. Mollie krijgt haar nieuwe krachten op lachwekkend eenvoudige wijze onder de knie en Jason blijkt spontaan ook behept met superkrachten, maar hoe al die magie werkt, wordt nooit overtuigend uitgelegd. Het boek wemelt van de bijpersonages die weinig toevoegen, en plotwendingen lijken uit de lucht te zijn gegrepen. Axams motivatie om zijn broer tegen te werken is flinterdun, hij komt niet veel verder dan ‘grote gemenerik’ in de rangorde van slechtheid. Toch free sample offers in canada is hij degene die het plot vooruit moet zien te brengen, hetgeen dan ook weinig lukt. Aan het begin wemelt het boek van de rare zinsconstructies en iedere tweede zin begint met ‘maar’. Later verbetert dit ietwat. Al met al is Lotgenoten een rommelig debuut. Aangezien het een begin is van een serie, is het te hopen dat Wolvekamp beter in vorm weet te komen. Free sample offers in canada (rianne werring) Untitled-2 Kinderen van Atlantis 1: Lotgenoten Anton Wolvekamp Pagina’s: 200 Leeftijd: 10+ ISBN: 978-94907-6722-8 Uitgeverij: Zilverspoor Boek prijs: € 16, 95 Eboek prijs: -