Latest news for effexor 75mg pills 136.00

Average Rating: 4.7 out of 5 based on 264 user reviews.

In een verwoest en giftig landschap leeft een gemeenschap in een gigantische ondergrondse silo. Honderden meters onder de grond leven de mensen in een maatschappij met vele tientallen regels en beperkingen. De mensen van de Silo kunnen niet naar buiten en hebben ook geen ander uitzicht dan dat van de bovenste verdieping van de Silo. Om dat uitzicht te behouden moeten de ramen schoongemaakt worden. Meestal wordt dat klusje gedaan door criminelen: terug naar binnen gaan kan namelijk niet. Elke schoonmaker lijkt echter ontzettend blij te zijn naar buiten te mogen en verdwijnt over een heuvel verderop om nooit meer terug effexor 75mg pills 136.00 te komen. Op een dag besluit sheriff Holston te breken met het taboe; hij wil naar buiten, de Silo uit. Silo volgt de aaneenschakeling van gebeurtenissen die ertoe leiden dat het bestaan in de Silo ingrijpend verandert en er uiteindelijk zelfs opstand uitbreekt. Hugh Howey is er met Silo in geslaagd een bijzondere setting te scheppen voor zijn verhaal. Effexor 75mg pills 136.00 post-apocalyptische verhalen zijn er meer, maar die spelen zich niet vaak in een silo af. Het feit dat deze 144 verdiepingen groot en ondergronds is, volledig zelfvoorzienend en compleet afgesloten van de buitenwereld omdat deze giftig zou zijn, spreekt tot de verbeelding. De spanning en claustrofobie zijn vanaf de eerste pagina voelbaar. Oorspronkelijk bestond het verhaal van Silo uit negen losse delen, deze heeft Howey na een eerdere zelf uitgebrachte editie gebundeld tot één boek. De delen zijn geschreven als kortverhalen, vaak vanuit één personage. De personages die Howey daarmee in het leven heeft [effexor 75mg pills 136.00] geroepen, spreken al net zo tot de verbeelding als de geschetste setting. Uiteraard is daar sheriff Holston, die de eerste is die naar buiten gaat, maar ook machinereparateur Juliette Nichols is een pittige tante. Zij is degene die de mysteries rondom het bestaan van de silo ontrafelt door gebruik te maken van de aanwijzingen die Holston voor haar heeft achtergelaten. Door de manier waarop deze personages en hun verschillende verhaallijnen met elkaar verweven zijn effexor 75mg pills 136.00, zorgt Howey ervoor dat ze diepte krijgen en echte personen worden, in plaats van zwart-wit bordkarton. De setting en de personages maken het boek origineel. De rode draad in de plot is dat wat minder: opgesloten mensen die graag naar buiten willen en een fractie die ervoor zorgt dat dit niet gebeurt, dat soort verhalen komt wel vaker voor. De manier waarop Howey met zijn plot omgaat, zorgt ervoor dat Silo toch origineel is en voortdurend spannend blijft. Telkens weer schotelt Howey de lezer weer wat kleine brokjes informatie voor. Hij geeft de lezer voortdurend een klein beetje hoop en neemt dat dan net zo goed weer af. Dat maakt Silo tot een echte pageturner, waarbij je tot het einde toe benieuwd blijft hoe het nu precies zit en of het de bewoners gaat lukken om naar buiten te komen en een bloederige opstand te voorkomen. Het einde van Silo valt gesloten te noemen, maar wie weet: Howey zou de eerste niet zijn die van een gesloten einde toch een tweede boek weet te maken en ook buiten de silo zijn er nog voldoende mysteries over om ontrafeld te worden. De vlotte pen om een tweede pageturner te maken, heeft Howey in ieder geval. (Noelia Romero Cabrera) Untitled-4 Titel: Silo Auteur: Hugh Howey 384 pagina's ISBN: 978-90214-4773-5 Uitgever: Querido's Boek prijs: € 19, 95 E-book prijs: € 13, 99