Latest news for calan 240mg pills 179.00

Average Rating: 4.7 out of 5 based on 260 user reviews.

Schrijver Jochem de Jong timmert op zijn eigen wijze stevig aan de weg. Nadat hij enkele boeken succesvol zelf uitgaf, stapte hij over naar uitgeverij Zilverspoor. Dat leidde tot een nieuwe uitgave van zijn roman Het Lotsoffer en recent verscheen zijn nieuwste roman De Vloek van het Ijzer, in samenwerking met illustrator Jos Weijmer. Voor dat boek componeerde hij ook een soundtrack van 25 minuten, om er een unieke uitgave van te maken. De koffie is nog niet geserveerd in het Leidse restaurant of Jochem de Jong begint al enthousiast te vertellen over zijn nieuwste roman. Het is nog maar een paar weken geleden dat hij De Vloek van het IJzer op de Elf Fantasy Fair presenteerde. “Het was niet echt een officiële boekpresentatie. Op de Elf kreeg ik het boek voor het eerst te zien. Binnen twee minuten stond ik het al te verkopen, omdat het ineens heel druk werd. Na dat weekend heb ik wel nog een feestje gehouden, om te vieren dat het project af was. ” De Vloek van het Ijzer de vloek van het ijzer is rijkelijk geïllustreerd door jos weijmer, heeft een groot formaat en bezit een cd met soundtrack. “Daarbij is dit boek heel anders dan mijn eerdere boek Het Lotsoffer. Dit boek is veel meer opgezet als een novelle, met een lineair plot. Ik schreef het oorspronkelijk als verduidelijking van de legende van het zwaard van Ervengaal dat in Het Lotsoffer een grote rol speelt. Dit verhaal heb ik wel eerder in een heel andere vorm uitgebracht. Toen heette het Anira en de Huinen. Dat was eigenlijk een soort kinderversie van het verhaal calan 240mg pills 179.00, voor avi-niveau vier ofzo. Toch wilde ik wel iets met het verhaal en maakte ik met uitgeverij Zilverspoor een plan hoe we het verhaal konden omzetten voor volwassenen. Dat was best pittig. Ik heb het hele verhaal opnieuw geschreven, er is van het origineel geen enkele zin overgebleven. Nadat ik de eerste versie klaar had, had ik nog maar drie maanden tot de release datum. Dan moest er ook nog een cd bij. Ik ben wel heel tevreden hoe het is geworden, omdat in dit boek drie dingen samenkomen: tekst, muziek en illustraties. Dat maakt het voor mij een hele persoonlijke beleving om het boek te hebben. Echt gaaf. Als deze druk uitverkocht raakt, dan komt er waarschijnlijk eind volgend jaar een pocketeditie met illustraties. Tegelijkertijd wordt dit verhaal nu in het Engels vertaald, dus dat kan nog heel interessant worden. ” Het ontstaan De Jong verdeelt zijn tijd nu tussen componeren, gitaarles geven en schrijven. “Vanaf mijn elfde speelde ik gitaar en dat leerde ik aan mijn vriendjes. Na een tijdje liep dat uit de hand. Mijn eerste aanraking met fantasy was op diezelfde leeftijd. In die tijd was ik een jongleur bij een jeugdcircus. Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn moeder het boek De Burcht van Heer Valentijn van Robert Silverberg. Dat ging over een groep rondtrekkende jongleurs in een fantasywereld. Toen was ik verkocht en ging ik fantasy schrijven. Ik heb ook op boogschieten en schermen gezeten. Mijn moeder zei altijd: jij bent in de verkeerde tijd geboren. Als jij in de middeleeuwen was geboren had jij het veel meer naar je zin gehad. ” Hij schreef vele verhalen en een aantal jaren later ontstond het Aardrijk. “Bij het lezen van fantasy miste ik iets. Ik had landschappen en epische gebeurtenissen in mijn hoofd die ik nergens terug kon vinden. Op een gegeven moment schreef ik iets in een bevlieging op papier en dat waren eigenlijk de eerste passages van Het Lotsoffer. Toen dat eenmaal stond dacht ik: potverdrie dat vind ik leuk. Daarna ontstonden de stammen van Jorg en ging ik een geschiedenis schrijven, landkaarten tekenen en een eigen taal verzinnen. Het werd steeds gekker en gekker. ” Van Tolbrug naar Zilverspoor De eerste drie boeken die Jochem de Jong over het Aardrijk schreef, gaf hij zelf uit, onder de naam de Tolbrug. “Die naam kwam van een kort verhaal dat [calan 240mg pills 179.00] zich in het Aardrijk afspeelde. Een tijdlang liep dat goed, maar ik moest er steeds meer tijd in investeren. Ik kwam uiteindelijk voor de keuze ik nou een calan 240mg pills 179.00 uitgever of een schrijver wilde zijn. Ik besloot voor het schrijven te gaan en zegde mijn uitgeverij op. In diezelfde tijd ontmoette ik Jos Weijmer, met wie ik meteen een klik had, omdat hij ook een eigen uitgeverij had en werkte aan zijn eigen fantasywereld: Tellaria. We hadden begrip voor elkaars situatie. Jos bood me hele intensieve redactie en hij tilde me echt op een hoger plan. ” Het Aardrijk Er zitten nog vele verhalen over het Aardrijk in De Jongs pen, maar hij wil meer dan alleen verhalen schrijven. “Ik zit nu te twijfelen of ik misschien een roleplayboek van het Aardrijk ga maken voor Dungeons & Dragons. Wanneer mensen dat spelboek gaan gebruiken, zijn ze ook bezig met het Aardrijk. Het gaat mij erom dat mensen met het Aardrijk aan de slag gaan. Ik vind het fantastisch om met illustratoren en muzikanten te werken. Trouwens, fanfiction lijkt mij geweldig. Ik kan mij eigenlijk niks leukers voorstellen. Het lijkt mij gaaf om een grote website te hebben, waar mensen zelf dingen over het Aardrijk kunnen uploaden. Voor mij zijn de boeken slechts een klein onderdeel van het hele Aardrijk. Het gaat mij echt om die wereld. Ik zou graag met het Aardrijk een inspirerende omgeving willen creëren. Ik wil graag zien hoe mijn rijk in het hoofd van iemand anders eruit ziet. ” De toekomst Op dit moment is hij net klaar met een ‘teaser’ voor Het Lotsoffer. “Het heet De Afzwering en gaat over de sjamanen van de Hertenstam uit Het Lotsoffer. Daarnaast werk ik aan een blog, waar ik ook schrijf over mijn vak als componist. Dan probeer ik binnen de lijntjes van 400 woorden te kleuren. Met fantasyverhalen zelf lukt me dat niet. Meestal neemt mijn fantasie een loopje met me. Als het gaat om schrijven heb ik een haat-liefdeverhouding met het ambacht. Soms gaat schrijven fantastisch en soms totaal niet. Daarom ben ik ondernemer. Ik kan wanneer ik bevlogen raak, gewoon aan de slag en ja, net als elke schrijver hoop ik natuurlijk dat ik zoveel mogelijk gelezen word. (Cathinca van Sprundel)